sulor på ortolab

tränar fortfarande stenhårt på crossen och när jag kom till uppsala blev det att byta gym o testa S.A.T.S som får gelt klart G. De hade exakt samma cross som oss på HF vilklet är de absolut nyaste och skönaste crossarna där man får ta ut stegen och på så sätt kommer lättare upp i puls. Näst dag testade jag nautilus och fick med mig syrran som oxå jobbar där som yoga lärare/tränare. Men Nautilus får inte lika bra betyg, deras crossar sög och var fett gammla o skrotiga, men det gick det med och vi fick ihop 75min med intervaller.

Jag åkte upp till Stockholm för att få ett par super bra sulor på ortolab, så nästa fredag får jag mina skit bra sulor som ska stöda upp mina höga fotvalv och stabilisera framfoten som jag belastar otroligt mycket när jag springer.


Kommentarer
Postat av: Telgelöparen

Bli inte för ivrig med dom nya sulorna. Trots att jag haft liknande tidigare fick jag känningar i hålfoten. Men konstigt nog så fick höger häl en bauta blåsa. Så jag fick nöja mig med att andvända dom på jobbet i tre veckor och dom gamla till löpning. Sju veckor senare börjar mina Ortolabsulor även funka i löpardojorna. Men en sak är säker, min hälsporre är som bortblåst när jag andvänder sulorna, dom är super. Men skynda långsamt!

2010-04-16 @ 19:48:42
Postat av: Anonym

Hej telgelöparen. Jag tar det mycket lungt med att belasta foten, vill ju kunna springa i sommar. Härligt att höra att sulor o bra skor kan hjälpa så mycket, /yoie

2010-04-17 @ 06:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0