springa


:) kul med uppmärksamhet

rock på blodomloppet 09

syrran bästa vatten langare,sthlmmaraton09

Är super sugen på på att springa nu, :)
Många stöttar mig nu och som vanligt stannar vaktis och frågar hur det går och om jag kommer med i landslaget haha :) 
Han har sett mig många gånger ligga o nöta på banan vid Edberga där han fixar med planerna.
Fy i fan!!!!!! va jag ska springa i sommar, vill verkligen se hur formen är. jag skiter i tiderna nu jag vill bara tävla o träffa alla andra löpare. 
Om en vecka räknar jag med att kunna springa igen, vi får se hur det blir.
 
Ni som missade sverige springer igår på tv4sport kan jag säga att det var som en lång reklamfilm för spring travel... Det enda som var intressant under de 30minuter lång programet var när Jennie o Susanna Kallur blev intervjuvade. vad Szalkai o programledaren gaggade om kom jag inte ens ihåg...
Att börja programmet med att dra upp saker som att människan sprang för att JAGA föda verkar väldigt simpelt, och ja trode vi sprang för att kunna fly. ??
Sen följde de två svenka amatörer som flygit till sthlm för att springa premiär milen???? ÅHHH nej, man FLYGER inte i sverige för att luffsa runt 1mil... :S ta tåget!!
Ett tips till följande program, ta fram några roliga löpar profiler. Förlåt alla som känner sig träffade men det ser inte super coolt ut med 200 sminkade tanter och matcho killar som hela tiden säger åhh så vackert det är och det är så avkopplande att springa. vist det är också ett forum men det tar för stor plats i programmet och är inte intressant. Jag vill se eldstjälarna som springer tvärs över sverige och vet vad LÖPNING handlar om, svett, träningsvärk och kärlek.
Det ska bli mycket intressant att se vad farsan har filmat ihop om de afrikanska löparna samt om isabellah anderssons sattsning, :) För visst borde Bellah få mer uppmärksamhet i sverige!!
Nog för idag

Löpning äger mig!

Många ler!



två glada midnattsloppet


ngonghill Kenya <3 kärlek 

:) Bellah och Jenny grymma

Petri tätt följd av yoie lidingöloppet

Hässelbyloppet ojag sprang skit kasst

spang ju Finnkampen 08 ådå var läktarnapropp fulla

mitt första maraton, blåa kläder bakre delen till vänster

PB 2.52


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0