lopp

kollat i löpar kalendern och spanar in lite lopp framöver. just nu ser det ut som det kanske blir sthlm maraton om jag kommer igång med löpandet snart. Trotts att det nu kan verkar väldigt långt bort så är det som peppar mig mest när jag står o gnuggar på crossen att springa marathon på under 2.42 vilket kan ge en start i EM 2010. Gör jag inte det så hoppas jag iallafall att det blir en sommar utan skador så att jag kan komma i form och springa många tävlingar i sverige.
Har jag tur fixar jag körkort till sommaren o då e det bara att fixa en bil o sen dra runt i sverige :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du kan börja springa snart, hade varit otroligt roligt o se dig i sommarens EM:)men kvalar du inte in dit så kommer det ju ett OS om bara 2år:)Är det inte lite sent att anmäla sig till sthlm marathon nu?

Förresten vad är crossen för något?är det en sån där som de brukar visa på det där jävla tv-shop?

Ha det fint//tomas

2010-04-17 @ 20:13:39
Postat av: Anonym

sho tomas, ja exakt fast våra är extremt mycket coolare :P

tack för pepp :)

/yoie

2010-04-17 @ 20:16:09
Postat av: Anonym

Okej jag får väl komma förbi o testa nån gång så du får visa hur crossen ska tas:)

Om du fixar körkort o bil så får du väl ta o komma upp till norrland o visa publiken här vilken fantastisk löpare du är:)

Hur går det med körkortet då, gör du nå framsteg?

Ha en trevlig söndag//tomas

2010-04-18 @ 15:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0