Glad påsk



Går dagens 100min pass gick super bra och alla var fett nöjda med sig själva efteråt :). Ett pass som innehåller 50min spinning o 50min fys.
Jag la till lite cross träning innan mina deltagare kom.
Underbara deltagare som är en stor del av gymmet :)
På måndag kör vi igen!

Har sovit ruskigt dåligt många nätter nu, och det kan kanske bero på att det har varit en vacker fullmåne... är det någon som har haft samma problem under veckan??
Igår natt sov jag inte en blund så efter passet tog jag det riktigt lugnt, bara promenad med Molle o sen bara degat.

Om det var någon som hörde mig på radion igår på fredagsflörten, så erkänn att snubben Tommy hade fett snygg röst? Det var därför jag impuls ringde upp p3 och kom med som 3e tjej HAHAHAHAHAHAHA :P Tur att han inte valde mig var fett nervös ett tag, ehh inte riktigt jag, höhö, va ska jag säga. Det händer aldrig igen,

Ikväll ska jag ut o schilla med Lina o Almo :) sista kvällen själv på prostgatan för imorn kommer morsan hem från portugal, det har faktiskt varit skit gött att vara sjäv hemma trotts 12 grader i huset och kallvatten + en trasig tvättmaskin. ehhhehe :P

Glad påsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0