fiol

idag blev det massa träning bla tack vare Elin Almo :)
70min cross på morgonen och sen ville Almo att jag crossade med henne efter att hon jobbat klart på gymmet, så jag drog ner en sväng igen och körde hårt med henne :) 45min kortare intervaller. Sen blev det en körare på kvällen oxå 40min.

Tar det lugnt i helgen och har nyss ugglat framför Tvn och slog på Talang 2010 och fastnade för en 8årig kille som spelade fiol som en guru! va gjorde jag när jag var 8 år, typ tjuv rökte i hemligaskogen, sammlade sniglar i en burk och snattade på konsum... Fett impad av denna grabb, det är lite som den killen som sprang 7mil som 6åring, helt otäckt underbart.

ta det lugnt för nu äre helg hörre ni

Kommentarer
Postat av: Micke

Skulle vara kul om du skrev lite grann om dina framtidsmål med löpningen, vad satsar du på osv?



Kör hårt! / Micke

2010-04-16 @ 23:05:26
Postat av: Anonym

vist kan jag göra det, är ganska dålig på att sätta upp mål och det blir ändå aldrig som man tänkt. Så ja sätter hälst upp kort siktiga mål men vist har man drömmar om att bli riktigt bra i löpning någon dag. /yoie

2010-04-17 @ 07:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0