farsan hemma på tisdag

Snart e farsan hemma och det ska bli gött att träffa den liraren han är en skön profil och självklart min förebild.
Få höra lite om hur det är med Kenya och vad som kommer hända härnäst där nere. Längtar till kenya så fruktansvärt. Livet lever mer där på någe vis.

o så ringde min boxnings tränare lill Jon och ville träna med mig imorn. Självklart ställer jag upp o filar ihop ett pass till oss, undra hur mycket han klarar i kondition just nu. hmmm... kanske får honom att må lite illa imorn :) det kör vi på tycker jag, planen är att knäcka honom först i crossen för att sedan orka mer på sturke delen när han är helt  ut pummpad :) höhö!
kanske ska ta betalt snart... Någon mer som behöver en tuff coach? ---> yoie!!
Shillan ska jag få ut på löpning i sommar, o det är fett kul att få henne att köra hårt på crossen, för hon kan men är fruktansvärt lat att komma igång ;) hehe


Bobbi i tanzania, alla vill gifta sig med amanda haha kolla in dansen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0