Damn! %#¤/)""!=?++++

känner inte igen mig själv, fu.king fot %!½!¤< Sitter fast i Åtvid med min rehab träning, shit va ja inte ska vara här i sommar. Har börjat skissa på en plan över mina sommar aktiviteter.
Jag är inte the gal som jobbar på sommaren. Inte ör att jag är lat utan för att jag inte vill jobba den korta stunden då sverige är värdens skönaste land.

Det blir hela 5 eller 6 festivaler i år.
Urkult, Piteå dansar och ler, Sweden rock, Peace and love, Way out west o kanske kanske uppsala reggae.
Sen blire att vandra längst rapadalen med tvillingarna, börja klättra, paddla, gå tjurleden, och springa skit mycket lopp.

NU vill jag skena!'
6v har gått


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0