hahah

Sho alla latchare!
Idag har jag rensat mitt rum för första gången på... hmmm... ajajaj.... :P
ska ju dra om 23dar så jag tänkte slänga lite o så så att inte morsan o farsan ska bli tvugna att göra det. Men i allafall efter mycket roliga upptäckter bla 2500kr 8) o så hittade jag mina betyg och filmer från högstadiet höhö... riktigt rörande att se alla personer som man var tvingad att umgås med i 6år... vissa bara 3år. insåg att mycket har hänt, folk har ändrats och vissa saknar man så att det nästan gör lite ont.
Ett brev som vi fick skriva första dagen i skolan var kanske ett av skälen till varför jag aldrig var populär bland lärarna (framför allt lotta min mentor)...
så här stod det under några av raderna
Jag som hade längtat efter att byta lärare fick ha samma tjuriga och tråkiga lärare TRE ÅR TILL!!! SUCK.... hur ska jag stå ut!??
Detta var meningen att bara jag skulle läsa men vem fattar inte att lotta har snokat igenom dessa?? HAHA... typiskt mig.. sedan var det bara massa skit snack om hur less jag var på plugget och att jag längtade efter att resa iväg från den.
Eftersom jag har OREHÖRT dåligt minne så blir jag överaskad av min egna kreativitet varje gång jag kollar mina skol projekt... hmmm G i alla ämnen förutom musik, bild och idrott så klart där hade jag MVG!!! YEEE :D


Ps. Vill bara hälsa till min lilla vän Lisa som sitter i USA o tar hand om barn, latchar i solen och blir en baddare på Amerikanska ;) du är Bäst! men jag är bättre! ;) ds
9b johan, kasper, hampe, lisa, stoffe, jonte, igor, tobbe, Leman, Peder, Timmy
Yoie
Julia, Sara, David ny
Magnus, josse, Bell, bella, Lina, Almo


Yoie och Lisa i första klass nu kommer vi aldrig tillbax!





Kommentarer
Postat av: elin

Hhah jag hitta nyss den där skivan vi fick av lotta när vi sluta nian=)Sjuukt kul o kolla på den o se hur mkt alla har förändras=)

pöss

2009-09-30 @ 18:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0