två dar


Molle o jag är för det mesta ute och går i skogen nu,.. andra dagen från löpning... Längtar såååå... vill knyta på mig dojjorna och dra ut.

Men nu får jag tid till annat , har gått igenom Nya Zeeland resan och det finns sjukt mycket att se och göra där... Men jag vill inte stressa. Det blir att dra direkt till tongaariro national park och sedan till sydöns väst kust och vandra. Men innan ska jag på en 7dagars surfingkurs och springa halvmaraton i Wairarapa om allt går som planen... det kommer bli grymmt, jag har en stark känsla av det. Sedan drar jag till christchurch och där får jag bo med en snubbe o hans barn ett tag tills jag hittar något annat... grate :)

Nu ska jag ner till gymmet och träna musklerna. Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0