sverige





detta kommer man minnas och sakna

Igår ringde Lisa från USA, 2mån har hon varit där och det var fett skönt att höra hennes röst :) Det är 15dagar kvar tills jag flyger till andra sidan klotet, till nya löpar stigar och till ett nytt språk! Fan va nice :D
Jag ska bo i christchurch med Paul ett tag, vi får se vad som händer väl framme.

Idag ska vi fira morsan som fyller 50basst... ska inte skriva allt för mycket vad som kommer hände eftersom morsan kan se... men det kommer bli mycket D.... =) När farsan står för underhållningen kan Vad Som Hälst Hända!

En UNDERBAR nyhet är att jag har INGEN fu..ing järnbrist längre HA! I´m the worlds spirited gal :)

Jag har tränat på gymmet nästan varje dag denna veckan o jag gillart grymmt mycket, Känner att biseps får sig ett lyft haha gillar i alla fall känslan av att jobba med musklerna :P
Jag tror att om det skulle bli krig så skulle jag överleva jävligt länge för jag e ettrig och envis som en kackerlacka och älskar att slita som en myra appråpå att alla feta alltid säger "jag skulle iallafall överleva längre än dig om det blev svält och krig"

Jala bai alla seniga löpare :P och ni andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0