love me to pieces

Pinsammare människor får man leta efter...
Pinsammt är det när
något inte stämmer... när
det är fel, o när man inte håller med.
Pinsammt när något inte går att fly ifrån utan det jagar en o det går inte att säga STICK för fan! för då blir det konstigt för de menar ju bara väl, o då är jag dum.
Jag är snäll men jag kan vara jävligt less på att vara artig o jag pallar inte folk som vill sätta mig i ett fack. Fattar ni inte så skit ner er det är konstig nog min instinkt.

Jag tänkte börja med en eller två låtart "jag kallar det låtart eftersom jag anser att en låt är en slags art haha" varje vecka som jag vill framföra. Denna veckan är det helt klart Erik Hassel med Bump in the road. Det är som att ta först tuggan på den härliga premium chokladen med ingefära smak och känna den smälta sakta i gommen. Jag blundar och inväntar det grymma magiska introt för att sedan få ett lätt tryck vid bröstet o bara mmmmusik! >Tack Hassel detta är det bästa pop musiken kan erbjuda 2009.

Andra låten är the plan med let´s leave. Den är inte ny men fy fanken vilken sexig röst theodor jensen har som förövrigt var basist i Broder Daniel. sorglig men nice att lyssna på i lägntans tid.

Bara pop denna veckan men tro inte att jag sitter o missar massa reggae haha nej nej men jag gillar som sagt inte att vara i något fack.











<jag jämför löpning som att lyssna på en riktigt bra låt. Ju mer man lyssnar på den dessto mer lär man sig var man är i låten och man kan till slut varje ton. Varje sten, backe och tiden. Ibland spyr man på den o den tar aldrig slut och ibland går tiden för fort och man kan lyssna om o om igen, man kan inte bli lyckligare. Det finns korta långa, hårda, mjuka, roliga, sega o kanske lite sorgliga. Det finns vissa man undviker och vissa man kör flera gånger i veckan.


hare gutt alla unga rebeller som vill göra något i sina liv o som går dit ingen leder oss.   


Kommentarer
Postat av: Stoneriver

Tjatigt kanske, men grattis till en fin andraplatz på Liiidingöloppet!! Hoppas du kommer på några dist. pass i vinter. Du behövs som uppkäftig inspirationskälla....Have a nice life...Keep on jogging...

2009-09-27 @ 22:10:58
Postat av: Anonym

det är aldrig fel med komplimanger just nu. Ja känner bara att jag har lite svårta att ta till mig dem eftersom jag inte levde upp till mina egna förhoppningen men men tack endå.

:)

Jag ska till NZ ett halvår så det blir svårt, drar om några dar

2009-09-28 @ 06:54:13
Postat av: Anonym

När man är i din ålder tror alla att ju de är så otroligt udda, annorlunda och rebelliska (jag vet, jag har själv varit där), men när man blir äldre inser man att man är precis lika mycket medelsvensson som alla andra.

2009-09-28 @ 18:34:36
Postat av: p

Du medelålderssvensson. Jag har känt Yoie sen mellanstadiet och det finns ingen coolare tjej än henne. Hon har alltid stått för sin åsik och jag imponeras av att hon struntat i alla andras åsiker och alltid gått sin egna väg. Man glömmer inte en tjej som johanna för hon sticker ut utan att det känns onaturligt.

Yoie! fortsätt vara rebell för du är den tuffaste tjejen jag mött.

//p

2009-09-28 @ 20:17:32
Postat av: Clark Kent

Kämpa Yoie!

Hälsa Molle osså från mig!



/Patrik

2009-09-29 @ 16:08:04
URL: http://patrik.familyengstrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0