måndag



Fick hem tre par skor av addidas idag... Två spikskor, mina allra första :) ska testa dom lite senare idag, spännande jag har stora förväntningar på att de ska få mig att flya fram som en oljad blixt ;)

Till frulle idag blev det blodpudding o lingonsylt... riktigt gott! Fyra dagar kvar har jag på mig att tanka järndepåerna fulla. Hoppas hoppas hoppas att det ska vara härligt att springa på lördag...

Igår var jag o Molle ute i svampkogen... skulle inte plocka svamp utan träna spår med hunden men så stod en älg o betade några meter ifrån mig och när den fick syn på oss sprang den iväg, eftersig lämnade den en skog med gula kantareller... Har aldrig sett så mycket svamp på ett o samma ställe... så det var bara att fylla väskan, fickor och bajspåsar fulla och gå hem för att rensa o förvälla allt.... Det blev en hel Ica kassa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

stötte på en elg jag också som reagerade exakt likadant!

fast den var inte magisk varpå den´bara efterlämnade sig spår och älgskit(ngn tysk som är intresserad?) men den strödde inga små kantareller runt sig tyvärr..

2009-09-08 @ 17:02:59
Postat av: Lisa

Haha det var inte daligt med svamp :) Jag hade skitit ner mig om jag motte en alg i skogen, haha. Var roligt med nya skor :D Hoppas du far battre jarnhalt snart! Puss pa dig

2009-09-08 @ 18:31:12
Postat av: yoie

Lisa:

HAHA ja du vågar ju inte ens gå igenom hummpa skogen mitt på ljusa dagen ;)

Ja känner mig piggare är mest ute i skogen nu o GÅR... Molle trivs med det i allafall :P

KRAMAR Till min swengelska LIZA ;)

2009-09-09 @ 14:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0