loppet

Sho!
Kom hem nyss och fann tre skivor som jag skickat efter :D MMMMusik! sitter nu o njuter efter att ha sprungit lidingöloppet och bara få lyssna o slappa. Festen blev inställd eller flyttad... jag e helt slut, drar jag några järn nu slutar det inget bra.

Malin var super bra idag hon hade något av en löpar dag tror jag... sj kände jag redan vid 5km att jag skulle få kämpa och det var riktigt segt sista milen, o den ska vara min starka.
Nae dåliga förberedelser straffar sig men nu ligger all fokus på Nya Zeeland o det ska bli så nice att dra.
Tack vare Rubin kommer jag inte känna mig allt för vilse när jag är där. Grymmt schysst!'

Det var nog det första loppet som jag var lite av en "favorit" med Malin och jag tog det cool, o visst gick det hyffsar bra, trotts att jag var långt i från 2h gränsen men va f.n ja vet att jag kan, så det är bara att tajma formen nästa gång.
Löpningen växer  mer o mer i mina ögon och jag trivs verkligen i miljön med människorna och med stämningen.
Fast jag saknar närkamperna.. hehe.

Nu e jag riktigt trött, god natt :P

Tack för alla grattulationerna under loppet haha riktigt kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0