lidingöloppet

Jag och Malin


På lördag springer jag Lidingöloppet, och sist gick det ju bra då jag sprang på fina tiden 1.59. I år är det fight mellan mig och Malin Ewerlöf, så det kommer bli riktigt spännande och jag hoppas vi kan pressa varandra till fina tider.
 I moron sitter jag i morgonsoffan i svt och snackar lidingöloppet! Ska bli riktigt Kul att se vad som händer i tv-huset och hur det fungerar, O fett kul att få va med i TV, klart man ställer upp :) Så missa inte det. Det sänds tidigt så ställ klockan på 7.00... hmmm måste fixa några fräscha kläder, kanske smart att använda adidas... hehe!

Gavelin har strukit sig från anmälningslistan så det ser tunnt ut i start fältet, Herrarna har inte heller så många riktigt bra i år, så det är dags att ta en bra placering i år.

Om jag ska vara ärlig hade jag tänkt skippa lidingöloppet i år (pga av resan o att jag fyller år på lördag) men det är ju faktiskt det roligaste loppet på hela året o man kan ju inte fira sin födelsedag på något bättre sätt än att springa Lidingöloppet. hehe! men jag får skynda mig hem för på kvällen blire fest! med fett F!


Igår fyllde morsan år, hon fick en voddodocka av mig som jag gjorde dagen innan som är en jr Yoie (gå in på UNICEF så finns en mall på hur man gör en docka). Det är meningen att när jag är borta så ska hon få ta hand om jr Yoie istället hahaha! :P är man fattig får man fixa.
O så fick hon av mig ett hemma gjort album med bilder från henne förr och dikter o annat smöreri.
Gjort på Ek-barkbitar, pappkartong och snöre ;)

 


Kommentarer
Postat av: Lina

Lycka till!!:)

2009-09-24 @ 14:16:20
URL: http://www.linastraningsblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0