järn



fick svar på Mina HB samt ferritinvärderna och de har förbättrats med 25% alltså från 88 i HB till 107 (normalt är 120-130).
Det forfarande onödigt lågt så jag måste börja med järn tillskott igen.
Ferretinet låg på 11 normalt är 30... ferritinet är det som är "lagret" och HB är det som är för dagen...

Två "dåliga" lopp nu och jag har svaret hehe beviset på att bara jag får upp järnet så slipper jag syra i benen i varje j.vla bakke... och jag vet att jag kan springa betydligt bättre...
Frågan är nu bara om jag ska skita i sthlm halvmara 12sep o spara mig till Lidingöloppet 27sep eller ska jag testa och se om det funkar att köra båda.
det skulle ju vara kul att slippa vara trött innan man ska starta en tävling... hehe,
Men... sthlm halvmara låter hur kul som hälst :)

kom gjärna med tips till mig...
 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du vet vad jag tycker. Vila! Lindingö är mkt roligare

2009-09-03 @ 14:20:22
Postat av: yoie

bobbi:

Ja men om jag känner mig pigg o tar det lugnt i 9 dar så kanske det blir bra endå...

ska i allafall till sthlm på lördag så får jag se under veckan hur det blir...

2009-09-03 @ 14:23:57
Postat av: pegman

Hej!

Min sambo sprang också tjejmilen, jag tog bilder på dem som kom först till mål blan annat du, om du vill ha en bild på dig så säg hur jag kan skicka över den till dig expempelvis genom e-mail om du vill ha det. ha det

2009-09-05 @ 09:05:20
Postat av: Anonym

pegman.

Jaha okej skicka dem till [email protected]....

<tack //Yoie

2009-09-06 @ 13:36:29
Postat av: Stoneriver

Relaxa 3-5 dar och ät blodpudding med lingonsylt o vitkål en gång om dagen. Drick apelsinjuice därtill. (INTE mjölk!) Sen är dina järnproblem förmodligen lösta...Tråkigt? Javisst! Men j-ligt effektivt...;-)



2009-09-06 @ 22:25:26
Postat av: makkan

Tycker gott du kan springa båda. För det ska jag och du brukar vara finfin draghjälp.

2009-09-07 @ 23:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0