Dettta har hänt

Nu har jag fått mina järn sprutor, men det saknas någon som vill ta dom på mig... Det är många sjuka på vårdcentralen i åtvid så jag fick ställa in min tid. Men jag är Pigg och benen sprudlar som vanligt och jag går upp i riktigt fina farter på passen =)
Järn tabletterna är inge bra för distanslöpare... som gör en riktigt skumm i magen.

Har haft grymm träningsvärk i några dagar efter att hoppat som en dåre på gymmet... (:P) Sen sparrades jag på boxningen vilket jag inte gjort på ett tag och det resulterade i fruktansvärd träningsvärk i HELA kroppen!!

Imorn kommer syrran o mange till Åtvid för att hjälpa till med förberedelserna till morsans 50års fest på Lördag. På fredag blire häng med magnus och Jess :)

18 dagar kvar i Sverige och jag ser bara fram emot att resa bort och träna/tävla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0