bellman vilket skämt



sprang Bellmanstaffetten igår. vårt lag hette hälsoutvecklarna (nördigt namn men det är vad de resterande i mitt lag håller på med)

På moronen sprang jag backintervallen för att sedan ta tåget till sthlm... Jag skulle vara inne 12.39 på centralen och första starten var 13.00.  Det var Amanda, Aneli, Markus och jag som skulle springa. Planen var att jag skulle hinna till 3 sträckan för att sedan också köra 5e sträckan... men så blev det inte riktigt...

Tåget var 30min försenat så jag var inte framme förän 13.10 på centralen. laget var redan där men kom 2min innan start så Amanda som skulle springa första sträckan han inte värma upp...
Samtidigt var hela tunnelbane systemet avstängt så när jag väl var vid centralen fick jag lite smått panik... jag hade ca 30min kvar till start (om ens det)... Slängde mig in i en taxi som körde fel så att jag fick lifta sista vägen med en super snäll kvinna :)

Nu hade jag missat 3sträckan och fick därför springa 1mil på stubben. Ingen uppvärmning och med tunga smått stela ben sprang jag mest med vilja, men f.n va kul det var att springa i lag!
Nummer lappen blåste dock iväg när jag skulle bytra tröja till 5e sträckan och tiden var bara att garva åt men det gjorde inget, det var kul och vi fick nice fika efter loppet.
Skulle stannat hos Rubin men han hade influensa... så jag och en vilse etiopier orienteade oss tillsammans till centralen (tog tre timmar) och jag åkte hem till Linköping och till P-O där jag fick ducha kl 20:00 och se en underbar match där Zlatan var hjälte :D

Vårt lag slutade på en 23 plats (tid 1.41.34) av 1218 lag och jag tror inte att någon sprang om mig... tänka sig! :P


Kommentarer
Postat av: Orre

Ær inte det dær OL-bilder?

2009-09-10 @ 05:23:35
Postat av: yoie

orre:

Jo min syrra också dessutom :)

2009-09-10 @ 07:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0