VACKERT som sa.an


queenstown 'r det vackraste jag sett :)
Det 'r som i en sago v'rld, massa berg, vid havet, parker med massa m'nniskor i som solar sig i solen dricker b'rs och massa mysiga gr'nder och sm' v'gar!

till skillnad fr;n Christchurch s; 'r queenstown mer kupperat och det 'r s' klart mycket mindre. Men jag ska fan satnna h'r o jobba det h'r e mitt dr'mm hem. Det 'r perfekt.

Jag har dessutom hittat en boxare som jag ska h'nga med till hans tr'ning imorn >) super nice!
N'r jag kollade gym hittade jag ocks[ en annons om ett det ska g; ett lopp h'r over bergen po sondag 13km rakt upp o sen lite ner. KLART JA SKA VA MED! grymmt.

jag bor j'dra bra h'r ocks[. skulle bott i ett rum d'r man delar med 7andra men jag ongrade mig... om jag ska fo sova er det best att te ett singel rum. O tack f'r det! Jag var helt slut o sov nogon timme mitt po dagen idag (nogot som ALDRIG h'nder hemma)

MEN det absolut grymmaste 'r att jag ska klattra en heldag po bergen her :) det 'r bara jag o en snubbe till som ska vara ute en hel dag o tr'na underarmarna haha GRYMMT! detta blir pa onsdag!

 

Kommentarer
Postat av: Linda

Idag är det ganska lätt att tjäna extra pengar på sin blogg, kolla in länken och börja tjäna dina egna pengar idag!



http://lindabergqvist.blogg.se/2009/october/vill-du-tjana-pengar-pa-din-blogg.html

2009-10-13 @ 02:03:05
URL: http://lindabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0