Tre nätter i sverige

Nu har jag för sista gången på väldigt länge träffat Mange o jess! :) :( Jag hoppas att det blir mer resande med dem eller att de möjligen kommer till NZ sen! Drack juice, åt annanas o gick ut en sväng tills det började regna o blåsa.
snart drar jag o väskan är full med löpardojjor, vandringsprylar och en mega stor sovsäck som vägen 2kg. 20kg totalt o 5 kg i handbagae. SÅ JÄVlA KUL det ska bli. fett nice att dra nu när det örjar bli riktigt kallt o jävligt ute. I väg mot något helt nytt... eller nytt i mina ögon i allafall.

packlista
MP3
Mini PC (helt ny sålde min gammla dator o köpte denna smidiga lilla dator)
Fjällräven kajak 65L Vandringsrygga
Kängor
2tävlingskor
spikskor
2träningsskor
converse
flippflopp
4 tränings T-shirt
bank dosa
korsord
3 långa t-shirt
3 tränings kortbyxor
1 långa tajts
3 tjocktröjor
regn jacka/byxor
Sovsäck
2 löpar klockor +laddare
virknål
örontöjare
kamera
kryddburk
tändare
NZ guide
hot and cold + tejp, kräm
pennor + ritbok
mysbyxor
fjällräven vandrings byxor
jeans
fjällräven gammal vind jacka
mössa, sockar, fuskkrage
pulsband
liten vatten flaska som får plats i handen
överdrags kläder
underställ
mobil förvaring under löpning
PASS
VISUM
BILlJETT

25okt springer jag Aukland maraton, ganska snart så det blir mest laddning inför de loppet när jag kommer fram.

Jag kommer hålla mig uppdate så mycket som möjligt så följ min resa här på bloggen. Jag kommer att skriva om hur det är att träna i NZ o om allt annat som man måste veta.

Igår var det sista boxnings träningen hemma i Åtvid o det var lite sorgligt att inte få se dem på ett tag. Har man tränat boxning i 11år blir det som att borsta tänderna till slut o jag slår vad om att jag kommer boxas i NZ oxå. Vi körde sparring så mina läppar var lite slitna, därför sved det på läpparna när jag drack juice dirket från packetet (som alltid).

MOAHHAHA KUL!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej!

Jag brukar läsa sin blogg ganska ofta. Jag gillar ditt sätt och atityd. Hoppas att du får det bra i NZ!! Låter spännande!

2009-10-02 @ 06:30:38
Postat av: yoie

sho caroline!

Va glad jag blir, hoppas du får inspiration. Ha det supeér o välkommen att glo på min blogg så mycket du vill, o kom med frågor om det är något du vill veta om mig...! :)

//yoie ;)

2009-10-02 @ 08:15:06
Postat av: Caroline

Ja, jag får inspiration av din blogg och jag kommer garanterat att glo på den allt som oftast=). Nog har jag en del frågor. Hur mycket styrka kör du och vad?

2009-10-02 @ 19:37:59
Postat av: yoie

hehe! jag tränar styrka 4ggr i veckan + 2 boxnings pass med mycket fys träning.

När jag tränar styrka brukar jag fokusera på vissa muskler men jag kör alltid bål 20min. Nu blir det mycket övningar som bygger upp baksida lår så att jag blir starkare i backar. Och så är biceps o framförallt triceps för att slå hårdare. annars gillar jag att brottas och slåss.

2009-10-02 @ 21:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0