sol


sista bilden på Molle 4Okt

inte ett puttilutt moln på himmelen o varmt e det. Har brännt hela nyllet efter en lång löptur högt land bergen :)
OFAN vilken VY det är :) :) det är det vackraste jag sett! Överallt finns vägar bland bergen o därifrån ser man hela chritchurch o lång långt bort till bergen med snö på långt där borta. SNOR COOLT!!!

Här finns det hur mycket cyklister som helst o vägarna går upp eller ner. I staden är det TOTALT platt det finns inte ens en lite kulle men som tur är så bor jag blnd bergen.

Christchurch e en häfti stad med mycket parker o köpcentrums, Det e lätt att ta bussen överallt.

Det händer hela tiden saker o det är svårt att berätta allt o jag e helt slut skulle kunna somna NU. Väks varje morgon av tre galna ungar eller amanda som vill skype med mig hahah men det gör inget för det e bland det bästa på hela dagen.

Imorgon ska jag till queenstown o TRÄNA o träffa lite folk på the BASE dit alla backpacker åker o slaggar. Om jag vågar ska jag också testa skydive där hihi kul :)

Just nu är jag själv hemma hos familjen jag bor hos o det e skönt att bara få en stund för sig själv. Annars har jag ett jätte bra rum på övervåningen som är det enda rummet på den våningen så jag få vara för mig själv.

Saknar familjen o Molle fan va ni e bra att ha! stora vackra ögon från ett varmt NZ!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad woligt att du har det sa bra! :D Hoppa skydiving sager jag bara!! Jag gjorde det och det ar sjukt underbart!! Pussar fran USA

2009-10-11 @ 15:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0