saknar kenya

fan va trött ja e, känner mig nästan lite sjuk...
Vaknade 8.00 efter att ha drömmt en massa saker unde natten. Skulle ju springa ett lopp som startade 9.00. Men det kunde jag ju inte nu när jag försovit mig, tänkte iallafall dra dit o kolla men har fruktansvärt mycket blåmärken på knäet att jag int kunde jogga dit för att kolla... Va fan detta?
Kunde springa igår som en fjäril o idag gör det svin ont...?? hmm segt
gick till gymmet istället men var inte så pigg så jag gick hem o sov några timmar vilket inte är likt mig.
Ska ta det lungt nu, synd för det e hemskt fin väder ute.

Mitt i all trötthet så började jag tänka på Kenya o fan va jag saknar det landet! e fett avunsjuk på farsan som ska din om två veckor trotts att jag e i vackra NZ...
men men nu måste jag börja ladda mer o mer till maratonet som går 6.00 på morgonen den 1NOV... alltså 7 på kvällen i sverige den 31okt. kommer imål runt 22 beroende på hur vädret är, det kan tydligen blåsa ganska mycket på det loppet... suck... hatar när dt blåser men men

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tänk positivt..

2009-10-18 @ 12:34:28
Postat av: Ulla

ÅFF gick upp i allsvenskan idag. vann över Vasalund med 0-1 i 90 minuten ,pust.

10 bussar från Åtvid hade åkt upp, men vi var hemma o såg det hos Jansson. Pontus är ledig imorgon nu blir det fest!!

2009-10-18 @ 17:23:43
Postat av: lena

åå grymt! Lycka till på maran!

går det bra i (?) nya zeeland? gött med sol o värme:)

hoppas knäet blir bra.

2009-10-20 @ 16:34:51
Postat av: Purre

Senaste Runners World är det en artikel som heter "Löparundret i Kenya". Låter som en intressant artikel som skulle passa dig med tanke på att du längtar tillbaka till Kenya :)

2009-10-20 @ 17:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0