moun mauganui

Sitter i mount mauganui och försöker tänka på något annat än det där marathonet som jag inte ska springa. Känner att jag inte e i form, har rest runt i över tre veckor och träning, sömn har blivit ur kvalité...
Känns bra att slippa maratonet har absolut ingen lust att springa på söndag klockan 6.00 på morgonen trotts att jag vet att jag kommer ångra mig när dagen kommer... men men.

Solen skiner men det e kallt, trotts det går alla här i sandaler och kortbyxor...
Har inte surfat än pga av att jag skulle ha sprungit marathon och vill inte bli sjuk men jag har klättrat en hel del vilket e bland det bästa jag gjort. Har lite folk som tar med mig ut när jag känner för det :)

I tis var vi och körde judo där jag också träffade en snubbe som var helt frälst i kampsport så nar jag visa min garde så blev han stormförtjust haha :) Kände mig hemma där på mattan rullandes runt och slogs svettig. Kunde få ro.

Är trött på städer nu och MÅSTE ut på landet! En tant på en farm kan jag få b hos men jag tror det drar mot rotorua ett slag. Där finns det löpare, bra vägar o en box klubb :)


New Zealand är absolut ett land man inte får missainnan man lämnar jorden, (om man gillar att resa).
Det e trevliga, hjälpsamma som satan och naturen e den bästa i hela världen.

det finns så mycket att skriva och så mycket intryck att jag inte ens orkar bry mig om att skriva det. NZ är ett land med äventyr där allt är möjligt.
Jag e dock jävligt vilse nu och virrar omkring...
Saknar Molle som fan.


Kommentarer
Postat av: Christer

Jag tror du gör rätt i att hoppa över marathon-loppet, det kräver ju en perfekt uppladdning för att kunna göra sig själv rättvisa. Njut av NZ och ditt stora äventyr istället. Det är jättekul att läsa om dina äventyr och en halvmara om några veckor har du ju om tävlingssuget skulle bli för stort. Ha det fortsatt riktigt gott.

2009-10-30 @ 04:20:38
Postat av: Patrik

Virra inte bort dig Yoie!

Fokus!



/Patrik

2009-10-30 @ 11:27:40
URL: http://patrik.familyengstrom.com
Postat av: Jenny

Hej igen!

Fortsätter att följa din blogg och resa - kul!

Ska du till Rotorua finns där en svensk tjej, kompis till mig som löptränar en massa, Johanna heter hon också... Hon har gjort runt 2.50 på maran och är dessutom osteopat (driver eget).

Kanske en bra kontakt för dig om du drar dit?

Ha det fint.

/Jenny

2009-10-31 @ 17:17:22
Postat av: yoie

jenny

men gu va bra o kul! Vet du hennes e-mail så skicka den till mig [email protected]

Låter kanon :) Tack

2009-11-01 @ 04:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0