imorn bäre av

gammla bilder från Kenya 07

Sten hård träning i veckan :) det har känts jätte bra och jag har kunnat hålla fokus hela tiden. Styrka nästan varje dag + boxning och mest dist pass eftersom jag tänkte att denna veckan massa skit roliga pass o det blev det. Han till och med köra fotboll i fredags (sista gången på länge).

Annars har jag gått upp tidigt och lagt mig tidigt o sovit 9h varje natt, vilket har ger massa energi.

veckans bästa var att Prinsessan madde kom förbi idag innan jag skulle åka =) fan va man kan sakna henne hon e den mest okompliserade vännen som kan göra och vågar allt! Hoppas vi kan resa du o ja när ja kommer hem igen, skulle vara det bästa!

åker 14.30 imorn så jag hinner allt med ett pass imorn oxå, jag skiter i om morsan vill till uppsala o sitta o trycka i syrrans lya imorn.

//ps jag e på fetaste dåliga humöret och skulle hälst vilja spy ut all skit här på bloggen men det fattar jag själv att ingen orkar bry sig om... ds


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!

Kul att följa din träning och din inställning till löpning på bloggen!

Är själv en gammal avdankad löpare som fått ny inspiration och har som mål att komma tillbaka under 40 på milen... ;)

Jag hade tänkt skicka dig en kommentar tidigare då du skrev om din "järnbrist". Du beskrev det på ett bra sätt och jag fick med mig lite nya kunskaper (förra sommaren hade jag låga järnvärden).

Men nu skriver jag egentligen till dig angående din resa till Nya Zeeland. Jag har en kompis (svensk tjej) som har bott på NZ i ca 5 år. Hon löptränar en hel del och brukar köra Auckland maran på strax under 3 timmar. Hon bor några timmar söder om Auckland.

Var kommer du att bo?

Tänkte mest bara om du ville ha några kontakter...;)



Lycka till i NZ!

Jag håller tummarna för dig på maran.

Du är tuff och stark!

Hälsar Jenny

2009-10-04 @ 20:33:38
Postat av: Anonym

nice skulle vara jatte kul... jag ska dock bara vaa i Aukland ett tag sen ska jabo pa sydon i chistchrch,

\|yoie pa en flygplats i bankok

2009-10-05 @ 03:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0