Aukland dag 2

Zzzzz sov 14h i natt hahaha, nar gjorde jag det sisst??? maste vara n'gon g'ng i mellan stadiet d' man sov till 1-2 om dagarna.
Vaknade till o med av ett sms, s' undra hur l'nge jag skulle sovit om jag inte blivit v'kt??

Lite skummt i natt att dela ett 10kvadrat m rum med tre grabbs jag knappt sett under dagen. H'r liger jag lalal men jag orka inte t'nka f'r jag dog av trotthet o vaknade sisst av alla.

D'rf'r har dagen g'tt super fort, har joggat lite l'tt i avgaserna och d'nandet av traffik 'verallt. seeegt... men nu har jag best'llt flyg till Christchurch o d'r kommer Paul o h'mtar mig s' f'r jag bo hos honom i hans hus 5km utanf'r staden christchurch >) SUPER BRA!! han lya ligger n'ra port hills (l'par klubben jag ev ska tr'na med).
Men jag flyger inte f;ren 20.00 imorn o e framme 21.50. s' jag hinner med en dag till i det hettsiga Aukland som best'r av 70% japaner k'nns det som. Det e Japaner 'verallt o det m'rks oxo p' utbudet i aff'rerna. Mycket exklusiva aff'rer men oxo en hel del sm' afferer med hemma gjorda skyltar. Allts' en salig blandning.

Det coola med Aukland 'r att havet 'r super n'ra och det finns massa badstr'nder s' p' sommaren kan jag t'nka mig att det 'r eNNU mer folk h'r.

Har nydligen varit po ett gymm f'r BARA tjejer :). ligger precis d'r ja bor. var med po ett box pass der som bvar riktigt bra... ongrade mig lilte i borjan n'r det var uppv'rmning... ni vet det var so der tama tanter o nagra tjejer utan hollning som fick mig att tveka. (JI WANT HARD PASS). men v'll igong var det en nice ledare men energi o man korde sitt egna race. Mycket slag o lite vila NICE!

forsatte lite pa gymmet sj'lv sen o korde mina biceps o triceps :) hahaha!! snart e jag lite starkare der oxo!! ja har i allafall grymm vilja o loter mest av alla utan nogon respekt eller hamsyn till tanterna som tittar lite omkring sig hehe >P

Idag fick det bli en Skit god buffe i ett mat palats! det fanns allt som sog ut att nogon redan tuggat pa :) MUMMS! mycket smak o massa grytor! endast 15NZdollar billigt o bra! annars kan man laga mat har pa vandrar hemmet.
Missade dock frullen i morse eftersom jag sov f'rl'nge, o jag viste inte ens att man fick det...

SENASTE NYTT!
mitt mobilnr ar 0211797752 o ringer man fran sverige sl' do 0064 innan.
Po lordag ska jag springa staffet i Christchurch, jag springer 9.1 str'ckan. inget seri'st lopp just for fun!

allt bra men saknar vissa ansikten... det gar over.



Kommentarer
Postat av: Stoneriver

Spelades inte sagan om ringen in på Nya Zeeland? Vissa delar i alla fall?? Eller är jag helt piss off?? (Vad nu detta har med träning att göra...)

2009-10-08 @ 22:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0