hundar

sitter i christchurch o tar det lungt... försöker bli FRISK, marathon om 11dar for fuck...!
Imorn ska jag till wellingtown o träffa markus, sweet as, hoppas han jkan sightsta mig runt i stan.

Sen bär det av till Auckland där jag ska springa marathon 1nov.
Sen har jag fått kontakt tack vare rubin med en snubbe som bor mount mauganui, alltså på nordön där det e varmt precis vid en jätte lång strand. Han har erbjudut sig att lära mig surfa och cykla med när jag springer. Det verkar sweet as! så ser framemot November nu. Oktober har varit kallt trotts att det varit soligt från och till så blåser det ganska mycket men vi går mot ljusare tider o vädret har skiftar ENORM mycket! tydligen var det 25+ här för 2mån sen o då var det VINTER!... ?
Men jag hoppas verkligen det blir varmare för jag har inte med mig så mycket varma kläder.

22nov är det ett halvmara jag ska springa som e ganska stort o många bra springer pga av vinst pengar.
Jag har många trådar att dra i hehe så det e svårt att välja, e fett sugen på att dra en sväng till Australien innan jag drar hem.
Men mest av allt ser jag framemot att få vandra, fan va jag saknar det!

Vet inte om träningen e super bra just nu, e sjuk o trött o seg... Blir nog ett break sen. Det blir alldeles för omständigt att träna samtidigt som man måste ta ansvar för allt o spara pengar mm. Jag vill dessutom fara runt i landet o det e svårt att vara fitfor fight då men jag orkar inte bry mig. Jag kommer ta träningen som den kommer, vilket betyder att det kommer bli mycket träning inte SUPER mycket hehe... kanske e bra, få "vila" lite..

Igår skype jag med amanda o Molle, för han e hos henne nu. FY fan va jag saknar honom!!!

Alla har hundar här o alla hundarna går lösa. Det e alltså ett vimmel av hundar man måste sixsacka mellan när man skener. Lite exotiskt eftersom jag e van vid att hundar går i koppel i parker o på gator men här har ingen koppel. Hundarna springer o hälsar på varandra hej vilt o stora rottweiler kommer i full fart mot en när man springer... hjälp...



Om två veckor e jag fri... haha man blir lite låst innan ett marathon... massa saker man måste tänka på. sova mycket, träna bra, äta bra osv... Men det e fett kul! LÄNGTAR!

Kommentarer
Postat av: Stoneriver

Hundar ÄR läskiga! Det tycker väl varje sann löpare...:-) Hur många hundincidenter har man inte råkat ut för genom åren. (Det är väl i.o.f.s hundägarna det är FEL på...)

2009-11-02 @ 23:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0