jobb sökning

igår gick jag o la mig tidigt o det gör fart i brallorna för shit va träningen gick bra sen. Körde först ett distans pass o sen på kvällen ett intervall pass... eller fartleks pass  kl halv nio i ett upptänt o regnit queentown UNDERVART!.
Jag gjorde tre stegs hop över vatten pölarna o kände mig skit stark. Annars har jag bara kört distans sen lidingöloppe så det kändes bra att börja springa lite snabbt.

Igår hjälpte Bjön mig att söka lite jobb, o va moraliskt stöd o underhållare medan vi gick längst kvarteren. Åh det blev lyckat jobb sökande :)
Fick jobb på en butik där de säljer massa hälso drycker o grejer... Dessutom var ägaren till affären Kampsportare o var tränare så han erbjöd sig att träna mig o dessutom kände han massa löpar... hmmm.. vill stanna här men jag måste ha ett billigt ställe att bo på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0