ingen klättring idag

ligger i min stora säng på X BASE i queenstown klockan är 10.00 o klättringen blev uppskuten till imorn ftersom det regnar lite o e lite mulet... man vill ju ha fint väder när man ska klättra en hel dag.

Mycket händer här o jag har mycker på G. Just nu bor jag väldigt nice på BASET i ett singel rum eftersom jag behöver sova om jag ska träna o om man delar rum med 7andra blir det inte så mycket sömn.
Men nu e mitt rum ett förfest place istället. Köpte ett jätte äkligt vin igår som jag bara kunde dricka ett glas av (urk) inget lyxvin här. Men snart är det tävling o jag e här för att träna så jag tar det riktigt lungt. Till jämför med de människorna jag träffat här som dricker varje dag... lite skummt att skryta om att man druckit 5veckor utan uppehåll... Hmmm... 

Jag e egentlign lite av en nykterist o gillar inte alkohol alls. Har man bara bra vänner o bra musik så e alkohol e bisak. 

Det som kommer hända härnäst är att på måndag drar jag till christchurch e där en vecka, sen till Aukland o sen till Mount Maunganui.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0