taurangi

kom nyss till taurangi och kasstade mig over kartirna >D
Det finns grymmt mycket leder har och jag bara dreglade over dem! GE MIG SKOG, BERG och DALAR!
Annars ar taurangi inte mycket till stad, totalt dott har, nastan lite kusligt... tur att jag ska vidare imorn till nationalparken :)
Tank att jag ska jobba dar och bo dar UNDERBART! Om nu bara halen vill bli bra snart sa e mitt liv pa sin topp.
Ja ser manga vandrare redan men vadret ska bli daligt sa det bli att vanta, det kan vara riktigt farligt har om man inte ar forsiktig och tar reda pa saker.

kom igen nu lilla hal!! vakna jag behover dig.

Kommentarer
Postat av: City

Godmorgon vännen =)

2009-11-14 @ 06:41:36
URL: http://gatc.blogg.se/
Postat av: yoie

:P

2009-11-14 @ 23:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0