rotorua



efter 5h i bus till rotorua möttes jag av 8 helt underbara valpar. Samt två lite äldre bordecollies :) FY fan jag blev kär!
Huset som Dyson som han heter bor i är absolut inget lyx haha ne det var bland det skabbigaste hehe men va gör det när man ha 10hundar att gosa med :)

Får betala 450kr per vecka för att bo där + gratis internet vilket e fett viktigt.
Bara 10min löpning därifrån ligger jag skojar inte när jag säger VÄLDENS coolaste och vackraste skog!! Ett paradis för en långdistansare. den längsta sträckan på märkt elljusspår är 34km och den kortaste 2km., det är bara att välja o vraka! Vilket lördags godis mumms :):)

Förutom att det luktar ägg här pga varama källor som kokar överallt. Jag menar ÖVERALLT! det bubblar lite häår o var och ångorna från det heta vattnet e lite spökligt på kvällen.
Rotorua år en 10 av 10 av mig! Fy satan va jag ska springa här :) jabbadabaduu!!! hahha

Kommentarer
Postat av: Per J.

Det ser helt underbart ut med de jättelika träden. Lite mer inspirerande än ett kallt och grått Stockholm. Kör hårt!

2009-11-03 @ 16:47:40
URL: http://topp10-2010.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0