oturen yoie

Det fortsatter att ga daligt for mig,
Jag har kopt 10st fri biljetter till XBASE hostel men jag har bara behovt anvanda 3 (alltsa bortkasstade pengar) Igar var det fullt har sa jag fick anda ta in pa ett annat dyrt hostel :( dar alla festade till kl 7.00 pa morgonen sa sov inte utan gick ut o glodde pa det upplysta tornet till kl 2-3 pa natten, sen satt jag e tv rummet o glodde pa 3 filmer med tre hippi danskar som var trevliga, vi sommnade sedan i soffan.

Igar lamnade jag in min packning i work and travel kontoret for att jag tankte det var sakrare att ha vardesakerna dar. MEN nar jag skulle upp dit forut idag sa VAR DET LAST FOR HELGEN! sa mina saker ar inlasta o jag far inte tag pa dem foran MANDAG o jag aker hem pa sondag...
Ringde dem o de skulle komme o oppna men bara om jag betalar 200kr :S SUCK!!!

Fick ocksa reda pa igar att om man betalar for mindre an 10dollar med sitt kort sa dras anda 10dollar. Sa handlar jag for 5dollar sa betalar jag 10dollar med mitt kort :S fatta sa manga ganger jag gjort sa!!! SUCK!!

Jag ar trott pa att allt ska ga at helvete nu sa igar andrade jag flygbiljetten och aker hem.

Men som sagt olyckan sj ska resa sa man vet aldrig om jag kommer hem. trott

Tur att Ken ha slappt ett nytt album som man kan lyssna pa o bara forsvinna.

HOPPADE bungi jump igar o fy fan det ska jag aldrig gora om, man far fett dods angest dar uppe o sen e man helt javla skakig flera timmar efterat. 195m frittfall, rakt ner i helvetet :) Hehe :D

Traffade Murta i torsdags och det var nice, bleb sugen pa att folja med dem, de hade kopt en stor bil o skulle dra runt. Men jag sket i det och drar som sagt hem o sparar pengar o jobbar pa burger king eller nage.






Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahah vada var det sa hemst att hoppa bungy jump?? :D Jag med vill hoppa en dag i framtiden!!

2009-11-24 @ 00:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0