ja far hem

Nu har jag insett att detta funkar inte langre, ja maste hem o trana eller rehab trana det ar abslout bast att gora hemma dar jag har ett helt gym att leka med och en sjukgymnast till morsa. Sa jag tar mitt pick o pack o lamnar Det nya landet.. med blandade kanslor, trodde aldrig det skulle bli sa har men nu har jag i allafall lart mig att aldrig aka i vag sa langt bort sjalv, iallfall inte an.
Att jag varit sma skadad sen jag kom hit har inte gjort det lattare.
For att oxa spara pengar till ett annat traningslager dar jag vet vad jag far sa har jag beslutat efter manga dagars tankande att ja far hem. Jag e besiken pa mig sjalv o kommer saker aka hem helt forrvirrad o angra mig 1000 ganger. Planen var ju att stanna langre har.
Men om jag fattade det ratt sa ska lisa blomme till kenya i slutet av dec och ja funderar pa att aka dit ja med. For pengar har jag kvar och i Sverige har jag inget att gora, sa 2-3 veckor i Kenya skulle sitta bra och ge mig stor mojlighet till riktigt bra traning med klass! Men inget bestammt an. Jag maste checka sa allt stammer.
tack o adjo for mig. back to dark sweden...

Det blir en jul med familj anda :) Det ska bli fint!

Kommentarer
Postat av: Ulla

Vöklommen hem kram mammolle vovovov

2009-11-18 @ 11:34:01
Postat av: Stoneriver

Borta bra men hemma bäst som det brukar heta alltså....?

2009-11-21 @ 23:45:50
Postat av: Frida

Tjena! tänkte bara säga att du verkar vara en riktigt cool tjej (; Gillar din stil. När åker du till Kenya om du nu ska dit ?

2009-11-22 @ 00:17:34
URL: http://svenssonfridaa.blogg.se/
Postat av: elin

Gumman det är ju bara du som känner vad som känns rätt, tänk på det=) Nu får vi tre ta en efterlängtade utgången!!

2009-11-22 @ 13:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0