hemma

Sho efter 26timmar på flyg så är jag HEMMa i Sverige! Flygresan var rena rama mardrömmen med skrikande ungar, varmt så att man fick lida av rövsvett hela resan och ingen tv att uggla framför... satt och målade i mitt block hela rasan, blev mycket konstiga figurer och avbildningar av flygvärdinnor och passagerare. Men På flyget fanns oxå nog 2009 sötaste kille! :) Ögon godis!

På tågstationen kom far o molle o hämtade mig. Shit molle är en del av mig o jag märker att jag inte riktigt är mig själv när han är långt borta. Har varit ute i skogen med honom nu och jag bara ler när vi skuttar i leran och luktar på hösten. Fan va Sverige e fint. hehe åh då har jag ändå varit i New Zealand men det är något speciellt med Sverige, man kan andas lättare här.

Eftersom jag är skadad så kommer jag bänka mig vid crosstrainen och tränings cykeln nu. Jag fattar inte vad som är fel... ja kan gå utan problem, till och med skutta men efter ett tag kommer en smärta o det är en obehaglig känsla... suck... är såå sugen på att springa!
Hemma stannar folk med bilarna och på gatorna och undrar hur träningen går och om jag är i form mm hehe det e så kul att folk som jag inte ens vet namnet på har super koll på allt jag gör och kollar alla mina resultat. ibland hör man på tävlingar någon skrika (HEJA ÅTVID). älskar att vara hemma här finns alla förutsättningar till bra träning.
Men jag vill vidare så nu måste jag PLANERA (som jag inte e så bra på) vad jag vill göra här näst. Vill absolut inte sätta mig i skolbänken så jag är ganska sugen på att dra ner till norge där tvillingarna är o jobbar för här i sverige finns inte mycket jobb.
jobbigt att ta beslut.

Ska först o främst bli frisk i hälen.


Kommentarer
Postat av: lovisa, din trogne kusin (:

yooiieeieiie is back :D underbart, vi ses i helgen hörrudu!

2009-11-25 @ 12:28:20
Postat av: Örnen

Hej! Vet du inte vad det e för fel på hälen? vart sitter det? jag har precis fått en kortisonspruta i hälen efter ca9månaders problem...men det funkade kanonbra! om du har en inflamerad slemsäck så rekommenderar jag detta;)

Må så gott!

kram

2009-11-27 @ 09:11:24
Postat av: Jycken

Kan tänka mig att Molle blev överlycklig av att få se dig igen?? Jag tror inte jag hade kunnat resa ifrån min hund så länge. Kram till er båda!

2009-12-02 @ 10:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0