fre 13

4dagen utan traning...>( anar inte hur depp jag ar.
anda sedan jag kom till nz har allt talat emot mig,
1 missade jag hela introduktionen som jag betalat 25000 for pa work and travel (hatar det foretaget) De hjalper mig inte trotts  att jag ber pa mina bara knan :(
la ut pengar pa telefon kort som jag kunde fatt gratis, har fatt massa rabbat kort som jag glommer anvanda.
2. jag blir forkyld
3 jag skadar knaet
4 jag kan inte springa marathon men gor det enda for att jag ar trott pa allt.
5 Jag hittar inte boxningsklubb
6 jag hittar inte till lopartraningen
7 jag overbelastar halen\
8 jag spillde vatten pa min pc sa nu ar den dod
9 idag ar det fre 13

Imorn ska jag till taurangi, jag har kopt billjett o allt sa nu ska jag dit i allafall, har ju varit i rotorua 2veckor! och inte traffat en kotte, snacka om ensamt!
I taurangi ska jag sedan till en national park dar jag ska jobba for rum fram till loplagret.
Jag hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas att min hal kan repa sig! Jag ber till lopguden att man ska vara pa min sida.
Jag vill ju tavla o trana :( suck.. vila vila e valdigt deppigt nar man ar sjalv i  en stinkande by pa andra sidan jorden.


Kommentarer
Postat av: Jörgen

Hej Yoie. Kul (eller tråkigt just idag) att läsa din blogg. Tänk positivt - vänta tills du är 47 år, får ont i knän, benhinnor osv så fort du försöker springa mer än 12 km på Småländska Höglandet i 2 graders regn.



Krya på dig och ha det gôtt på Nya Zealand.

2009-11-13 @ 07:29:20
Postat av: Murta

Yoie!! allt kommer lösa sig!!! Snart kommer jag ner, då får du lite svenska riktiga vänner att pratata med.. BAra en sån grej kan göra att du läker fortare än väntat.. Det du behöver nu är positiv anda.. och det ska jag ta med mig till dig.. Ses snart tjejen.. Stora Bamse kramar från Mig ULLA och Molle mm... MArtin..

2009-11-13 @ 09:15:56
Postat av: Murta

Hej Yoie!.. Kämpa kämpa,, snart kommer jag från sverige med ny energi och posetiv anda.. det är precis vad du behöver nu. Du behöver lite real friend anda.. Ha det bra så länge.. för jag kommer med stora bamse kramar från mig och Ulla och Molle..



ps.. du är bäst.

2009-11-13 @ 09:18:23
Postat av: Clark Kent

Kämpa Yoie!

2009-11-13 @ 13:02:19
URL: http://patrik.familyengstrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0