8nov

känns bra nu. träningen funkar och det är varma kvällar här i rotorua. Ångan från alla källor gör det varmt o härligt. Det luktar ägg men va gör det...
Sitter och ser på en film här på CRANKs backpackers. Idag ringde Murraylin och sa att han skulle komma förbi här och undrade om jag ville hänga med honom hem, men jag vet inte, vist as kul i mount mauganui där jag kan klättra, surfa och brottas med löpningen är 1000 gånger bättre här i rotorua och samhället mysigare.
Kanske åker till honom lite senare det tar ju bara 45min dit.

Om en vecka kommer Murta :) fan va KUL! får lite sällskap.
Det har varit många ångestladdade dagar men jag tror att detta kommer göra mig sjukt stark och jag vet att jag kommer sakna Nya zeeland när jag kommer hem. Jag har tänkt mycket under resan och lärt känna mig sjlv bättre :)
Men det ska bli skönt att resa runt med några man känner också.
De går mot varmare tider här och det är sååå nice :)
söker jobb men de flesta jobb behövs lite mer i slutet av nov när de flesta turisterna kommer så ja frå vänta o se.
Pengar är ingen fara med endå jag har rest väldigt smart och fått bo gratis många nätter och uttnyttjat kontakter här.
Har träffat många Backpackers som hoppar på första bästa sak och gör allt man kan göra här (vilket e jävligt mycket) på en gång och så är pengarna slut och de har bara varit här 1mån. Eller de som super varje kväll och käkar ute hehe...
Jag tar det lugnt men har endå sett grymmt mycket och jag tror inte man behöver göra alla de där turist grejerna, men vist vissa saker vill man ju göra innan man drar, typ skydiving :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0