inför maran

Week 22             week ending 31st Maj (Race week)

Dag

Förmiddag

Eftermiddag

Måndag

13km lätt distans

Vila

Tisdag

Vila

Workout: 4km uppvärmning - 3 x (1200m i 4min 15 - 20sec - 90s vila, 4 x 200m i 36s, med 200m vila) 4km nervärmning

Onsdag

Vila

12km distans

Torsdag

Vila

10km distans + 8 x 150m strides

Fredag

Distans 8km

Vila

Lordag

Morgon jog 4-6km (Ni kan Valj)

Stockholm Marathon

Sondag

Vila

Vila

Total pass: x 7 (+ 1-2 x boxing training)

Total Kms: 110km

Rubin rekomenderar mig att träna så här inför marathon på lördag. Ser bra ut men fan heller att jag kommer springa 6km innan marathon haha det räcker med 42km den dagen tycker jag :P eller brukar man springa samma dag som ett lopp?? hmmm... inget jag testat än.

Är det någon mer än jag som känner att det börjar närma sig dagen LD?? (LångDistans) :D herre gnu :P



Kommentarer
Postat av: Stoneriver

Önskar så in i H-E good luck på lördag! Vad är målet för dig tidsmässigt???? Och för F-N!!!!! Ingen j-la morgonjogg!!! Det är för nervvrak.....

2009-05-24 @ 22:20:18
Postat av: Clark Kent

Yo!



Håller med dig Yoie, skippa joggpasset samma dag som maran. Jag hade nog även skippat passet dagen innan. Du vet, ungefär samma upplägg som innan Milano Marathon!

2009-05-25 @ 07:40:23
URL: http://partik.familyengstrom.com
Postat av: yoie

patrik:

jag gör nog så att jag skippar både fre och lördags passet. kommer du o kollar?

2009-05-25 @ 12:54:57
URL: http://yoieblogg.se
Postat av: yoie

Tackar :D

målet är att komma i mål men gärna under 2,54. e lite blyg men jag vill vara lung på start linjen och springa med ett leende första 3milen sen får vi se vad tiden blir.

2009-05-25 @ 12:56:50
URL: http://yoieblogg.se
Postat av: Clark Kent

Jag hoppas kunna komma och titta! Allt står och faller med ett kalas som Elias ska på. Får jag uppbackning hemma så kommer jag nog loss. Har du vätskelangning och allt sånt där?

2009-05-26 @ 12:22:22
URL: http://partik.familyengstrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0