kötta på lördag

tänkte klippa av mig mina dreads igår man istället köpte jag en ny virknål och började göra iordninga korvarna jag har på huvudet.
Maja fegade ur så det blir ingen boxningsmatch på fredag :(. Men istället ska jag möta Elin Rönnlund, en tyngre, äldre och bättre boxare :) YES!! så imorn blire match :D

Har fått en spruta för mitt järn brist (har fyra kvar). Känner mig mycket starkare och kutade 200ar så att mina vader svider. Back intervallerna kändes riktigt stabila trotts vadvärken, pressade mig och förbättring på 5sek :) yee!

Sitter på bus på väg till sthlm och kommer antagligen stanna denna gång lite längre. Har inte sovit många dagar på elevhemmet under april. suck... jag längtar inte dit i allafall... det sliter som fan haha inte konstigt att gymnasiet inte tagit fram några bra löpare. Det går ju inte träna när man bor där, inte bra i allafall.

På lördag ska jag springa kungsholmen runt 10km. Det blir att springa med benen på ryggen, det var ett halvår sen jag tävlade sist så det ska bli lite spänande... tänk om jag kan pressa min under 35min... hhaha kanske inte på lördag ska sikta på att vinna sen får tiden va ett facit/resultat på all tid som man lägger ner på träning. 

ja är BÄST I VÄRLDEN och jag ska krossa alla! haha det var vad man sa när man spelade fotboll och innan en boxnings match. Varför ska löpare vara så fega och realistiska. Vad rör sig i ditt huvud när du står på start linjen?

i mitt ser det tut så här...

haha ska jag springa shit va kul. Alla kommer hejja på mig och det kommer gå sketa bra. När jag passerar som första kvinna på mållinjen. KOm igen maxa under hela loppet, jag vet att du klara det. Jag är sjukt mycket konditionstarkare än de där taniga tanterna. KÖTTA hela vägen!!!

ps. träning är det bästa jag vet efter Molle, familjen och musik ds ha det lika bra som jag ;)


Kommentarer
Postat av: Stoneriver

Inställningen hos dig är det inget fel på! Lite the american way om man säger så... Och du: Klipp inte av dig dreadsen. Styrkan kanske sitter i håret...;-) Lycka till på lördag! Gör du under 35min så får du en hundring nästa gång vi råkas på nån träning eller tävling...ett öre per meter...

2009-05-06 @ 22:27:39
Postat av: hampus

Haha!

ödmjukhet är en dygd ;)

2009-05-07 @ 09:49:48
Postat av: Marcus

Grattis till en bra tid (och placering!) på Kungsholmen runt!:)

2009-05-09 @ 18:46:42
Postat av: yoie

hehe tack!

2009-05-09 @ 21:45:22
Postat av: Kim

Hahaha och du är inte tanig själv tycker du?

Grattis till segern igår alla fall!

2009-05-10 @ 10:35:36
Postat av: Anonym

KiM!

hehe ne jag e the BIFF. starkaste oxen du sett haha :D

2009-05-11 @ 15:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0