hej maj

Är på väg till Uppsala nu, där sitter många glaa polare som jag hoppas ler när de ser mig :) Jag kommer iallfall njuta av värmen, fest och hälsa varmt välkommen till 1maj.
En månad full av nya utmaningar och höga krav från många håll. Ser framemot det och jag ska suga in allt som kommer att hända. Tackar alla som vill peppa mig och tror på mig hela vägen, jag lovar att inte svika er.

Igår kom Maja (EM mästare) till boxningslokalen och ville sparras. Visst skit kul tyckte jag! Jag bara ler :P Tyvärr Maja men igår var jag bättre och jag kör bara på 20% av min förmåga pga av järnbrist som får mjölksyran att pumpas ut i fingertopparna. Kände mig ändå betydligt starkare och jag tror Maja blev lite nerrvös för nästa fredag ska vi mötas igen och då är det väll meningen att hon ska vinna eftersom det är en uppvisnings match för henne. Men jag kommer att krossa näsbenet på den söta lilla tjejen så att hennes morsa börjar grina :P ;) kalla mig kaxig ;) jag tar det coolt.

Idag ska jag köpa Promoes nya skiva kråksånger, första skivan som han skriver på svenska, längtar efter att få rulla igång plattan och bara gunga med och ta in alla toner som en gammal tant som minns för längesen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0