Götet

nae jag är inte nöjd med Göteborgsvarvet trotts en 5e plats i SM... men mitt lopp var allt för optimistiskt.
Startade första 5km på 18min totalt 6a i loppet och 3 i SM. Farten kändes lugn och skön men jag fatta att det var för fort, banan är jätte kuperad de första 5km dessutom.
När 10km hade gått låg jag 7a i loppet 4 i SM på tiden 36.51, Det kände fortfarande bra trotts kraftig vind som man fick pressa sig igenom.
När jag ytterligare tappat en placering efter 15km och låg som 8 dam och 5 i SM kändes det ganska frustrerande och jag kunde inte öka eftersom jag startat för hårt i början av loppet.. suck vilken amatör man är.
Kom in som 9 i loppet och 5 i SM på tiden 1,20,45 något som kändes som en stor besvikelse så nu är jag hungrig på ett nytt halvmara o då ska jag komma under 1,20 minst!

Var inte alls sliten efterloppet utan drog ut o sprang en lättare sväng i morse bara för att skena av sig lite frustation...
Jag e iallafall grymmt impad av Isabella som kom tvåa på loppet och vann SM efter stt ha fött barn för bara några månader sedan... shit! GRATTIS till den sköna kvinnan :)

Min mobil ville inte funka (en urgammal mobil som min hund tuggat sönder som valp) igår det är därför jag inte kunnat höra av mig till ni som undrar...

Kommentarer
Postat av: pegman

Grattis.

2009-05-20 @ 17:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0