blodomloppet

Kallt och blåsigt var det när jag kom hem från plugget efter två prov. Hade 10km på schemat idag och när ändå alla tjejerna skulle in till stan och springa blodomloppet så tänkte jag dra de där km där. Perfekt att få lite tävlingskänsla innan marathon. Loppet var planerat i lugnt tempo 4min/km men jag kände mig så glad och pigg när jag sprang att tiden slutade på 37min. Jag sprang o små snacka med några och log varje gång jag såg lite publik. Fy fan va värt lopp det var, nu känner jag mig jätte inspirerad till på lördag :) Kom in 10sek bakom ettan men jag tog det riktigt varckert och låg bara o smög hela vägen. En lätt match med andra ord o jag känner mig i super form :D
Karin Elf kom trea och Cissi kleist kom etta o Yoie TVÅA, o såvar man tvungen att krama Göran hägglund HAHAHA Yii jippi min "favo gubbe" :S (skoja)
 FÖLJ DITT HJÄRTA ;)

på grund av det dåliga vädret åkte vi hem till Rebecka och mumsade i oss fikat som man fick efter loppet. En korg fylld med go saker!

Kommentarer
Postat av: Stoneriver

Göran Hägglund favvo??? Det trodde jag inte om dig Yoie. Religiös?? Skit samma. Du springer ju bra i alla fall...

2009-05-30 @ 20:20:07
Postat av: yoie

pete:

det var ju ett skämt hahaha han e absolut INTE min favorit :HAHAHAHAAH hur kunde du tro något sådan??? :P

2009-05-31 @ 04:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0