yoie



sho, internet pajjade där ett tag så nu har jag mycket att ta igen, satan....
kan börja med o berätta om hur träningen sätt ut nu när jag blivit frisk.
i Torsdags löpte jag distan i det "underbara" vädret, jobbade på BK o på någe vis börjar jag trivas där, hehe :9 folket e riktigt schyssta mot mig.  snacka med en där som har ett band som ska spela på hultan i år lyssna på detta de kommer bli riktigt stora :) hehe http://www.myspace.com/somethingbehind
Gillar när man lägger ner tid på saker man gillar, typ musik det är GRYMMT!
På torsdags kväll blev det bosön med de sköna grabbarna på Narva :D. spänsthoppbana, spurter i olika former och så alla vanliga styrke övningar. synd att det inte blev fotboll på slutet, istället fick vi springa 800x2, det var jobbigt efter en förkylning och mycket benövningar.

I fredags sprang jag kort distans, det blev bara det. Jobbade till klockan 18 och sen drog jag till Lidingö igen för att sova hoss mormor o morfar. Sov skit dåligt där och på moronen när jag skulle springa lidingöspåret var jag riktigt seg och det regnade och var blaskigt. NU VILL JAG HA VÅR FÖR FAN!!!!!!!!!!!!!!

Ikväll ska jag bobbi o mange till nalen för att rocka o skaka rumpa till timbuktu, shit va nice ;). Är bara i lyan nu för att skriva på min blogg hehe nee :P

Väldigt snabbt samanfattat vad jag har gjort, ska börja skriva lite mer ingående.

JALA BAI
Musik är alltid bra även om det heter melodifestivalen :P Men jag väljer att avstå den karusellen, bäst för alla ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0