GRATTIS SYRRAN



Denna heta bruttan fyller 20år 20mars på den dagen då kvällen är lika lång som dagen"! och ljuset börjar överta vårt avlånga land.
Lite om Amanda
smeknamn: bobbi eller bobbo krull
Idrott: orientering samt lyfta skrot gillar också MMA och säger inte nej till en fotbolls match
Musik: rage against the machine, Kent, the knife, hårt men också lite håkan h och tack vare mig också lite lopptroop.

Sysslar med: pluggar som hälsa och friskvårdsutvecklare i Uppsala
Driker ej: jägermeister
Äter ej: Allt som är ihopsmetat, det kan hon inte ens smaka på.
Favomat: stuvade makaroner med falukorv
Hon är ej döpt eller konfimerad hon har heller aldrig dansat bal eller gjort det där alla "flickor" drömmer om typ viljat vara lucia. Amanda sover alltid med en lampa tänd (dock inte när hon har flyttat till Uppsala). Hon har aldrig varit singel längre än ett par dar :P eller så... hon har haft tandställning i 3-4år men har nu skit snygga tänder. Hon  har spelat saxofon och sjungit alldeles själv i stora kyrkan på sommaravslutningen i 5-6an (fast att hon aldrig brukar sjunga annars). Amanda blev kallad myran i sitt fotbollslag för att hon kämpade som få och vann assist ligan och många andra fina priser under sin fotbollskarriär. Bobbi har tillskillnad från mig kontrollbehov när det gäller att lita på folk och har plånboken fast tejpad under rocken. Hon pratar aldrig bakom ryggen på sina vänner och trivs just nu skit bra i Uppsala och har inte varit hemma sedan hon flyttade dit.
Vill ni veta mer om min syrra som jag brottats med hela livet så är det upp till henne att fortsätta.
GRATTIS igen Bobbi!


 

 

Kommentarer
Postat av: Stoneriver

J-ligt lika varandra du o din syster! Är hon oxå träningsnarkoman?

2009-03-20 @ 21:11:53
Postat av: Anonym

träningsnarkoman naee eller lite men jag e nog värr. ;P haha! idag har jag iallafall fått min dos så jag kan hålla mig lugn ikväll ;)

2009-03-21 @ 18:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0