KAMERA



ÄNTLIGEN!
Efter många veckors letande i alla butiker i sthlm och på varenda sida som säljer kameror har jag äntligen hittat min ögonsten. en NIKON D90 värld omkring 10 000 lappar på marknaden men som jag hittat för ett dunderbra pris för 4000:) på blocket.
Bara ett år gammal.
Jag längtar som tusan efter att kunna smyga omkring och ta kort och exprimentera med bilderna. Shit detta intresse är något som växer mer och mer och nu känns det som att det är något jag vill sattsa på. Lita på att jag kommer att vara tjejen med kamerna i fortsättningen :)
Ni fattar inte vilken glädje jag har innom mig det känns som att vinna ett lopp eller som att vänta på jultomten när man var liten typ heheh :P

En annan Skit kul grej är att jag ska tävla i helgen YES! PREMIER MILEN så nu är det dags att kolla formen. Dessutom har jag nästa onsdag eventuellt boxnings match om vi hittar någon motståndare åt mig :D

Ni undrar kanske vad jag gör, förutom att träna och längta efter att leka fotograf. Idag var jag tex på KYmässan i sthlm och kolla lite på utbildningar. Vill så gärna gå foto utbildningen i Göteborg men det känns omöjligt att komma in. Har just nu inget jobb denna veckan heller o det känns så där, jag vågar inte hoppa på något jobb eftersom jag kanske kan få jobb på runnerstore i mitten av april och så ska jag jobba en hel del bara värmen kommer och man kan få komma ut och springa och hålla i friluffs dagar för sthlms ungar.
Nu ska jag iallafall söka stipendium så jag kan åka till Kenya och på fredag sk jag kolla en lägenhet.

Karin blir Irak -n baklänges
 hej hopp gummi kropp ;)

Kommentarer
Postat av: Stoneriver

Var på mitt livs första Box-pass i dag. Och det var jobbigt! Framför allt för armar o axlar. Antar att det blir träningsvärk på fredag... Ska nog försöka gå på lite mer boxpass framöver!

2009-03-25 @ 22:10:55
Postat av: agnes

Fan va gutt med ny kamera!jag sparar för fullt jag ,Jag ska ha fotoutställning i hultsfred i slutet av maj, men än sålänge får jag låna kamera när jag ska fotografera. lite surt, men det funkar det med ;) jag minns inte om du har sätt våran kortfilm än?Var ju nästan ett år sen vi gjorde den nu,men I alla fall här är länken så att du kan kolla på den om du vill : http://www.greenlinemusic.se/strange/index.htm



ta hand om dej ;)

2009-03-26 @ 12:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0