träninga


träning på bosön med fredrik och andreas.
spänst hopp bana 6 rep
kast med medicinboll 4övn 6rep 3 set
frivändningar 6x3
utfall 20kg explosiva 6x3
marklyft 30kg 6x3
brutalbänken maxa 2ggr
sedan skippade jag intervallarena 800x3 eftersom jag kände mig innan på väg att bli illa, så jag o fredrik körde plattor.
HAHA o jag e fett svag ja vet... men jag e inte rädd för att inse mina brister och min filosofi är att om man ska bli bra på något är det bara att skratcha från ruta 1 :) o skita i om man ser sjukt löjligut. För ska man göra något ska man göra det med självsäkerhet!

Sho! jag fick värsta kicken idag och ville bara springa springa springa! den känslan ska jag fan ha på SÖNDAG! pepp pepp pepp!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0