tagga ner



Har bestämt mig för att tagga ner på träningen och sattsa på återhämtning. Jag har något konstigt i min mage ända sedan jag kom hem från Kenya och det e fett jobbigt att träna då. Imorn ska jag ta lite prover och se vad det är för fel, för detta funkar inte. Vill börja från skratch och tänker lägga upp ett schysst tränings schema tillsammans med Rubin. Har inte tränat på några dagar nu och jag känner mig starkare och inspirerad nu när våren börjar ta form. Det ska blir riktigt kul att få börja tävla.
Jag har verkligen inte tappat intresset men jag måste vara rättvis mot mig själv och min kropp. Långsiktigt för att nå Långt! Men jag lovar när jag är redo är jag J.vligt Redo!


Är på väg hem till Åtvid nu och ska stanna där tills nästa vecka. Få va med molle och leka i skogen hela dagarna :)
Igår köpte jag min ögonsten! NikonD80 och jag har lekt med den varje ledig sekund. Träffade fotografen som jag ska vara lärling hos också och där får jag hänga hur mycket jag vill och vara med på hans plåtningar. Jag ska söka in på foto folkhögskolor lite överallt i sverige och hoppas att jag kommer in till januari. Innan dess ska jag jobba och stå i. Men framför allt ska jag ta det lugnt och inte göra tusen saker för det funkar inte.

Idag har jag varit med Albin på hässelbys klubbstuga och jobbat lite, har också fått lite uppdrag på skolor där jag ska hålla i friidrotts lektioner. Riktigt bra jobb. Jag kommer börja någon gång v 18.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag finns här för dig min älskade syster! Du är bäst och du kommer gå låååååångt <3 ses snart!

2009-03-31 @ 20:15:38
Postat av: Pegman

Vila upp dig, kämpe!

2009-04-01 @ 17:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0