sol

Har betat av mina favo vägar i Åtvid nu. Har saknat att alltid veta var man är när man springer och hur långtid vägarna tar att springa på osv. Jag tror det är soligare här i Åtvid än i sollentuna faktiskt. På någe vis är det för det mesta alltid bäst väder här...
Kände mig dock inte alls särskillt pigg idag, tack vare solen pressade jag mig ännu en dag med löpning.
Molle och jag har hängt nästan hela dan, passade på att tvätta honom också eftersom jag märkt att det blivit dåligt med borstning och tvättning när inte jag är hemma, och dessutom ska vi ju på kalas imorn :) hehe!
Lina och Lisa hängde med på kvällsturen och det var riktigt gutt att träffa dem, allt är sig likt med de två töserna :P
Som vanligt kom båda två försent till stället vi skulle ses på, trotts att jag också var sen så kan de aldrig komma först hehe. Något jag borde tagit förgivet efter alla år" :P" hehe, o så börjar "åtvid" snacket även om iallafall lisa försöker hitta andra samtalsämnen haha :D tjejerna man ler åt när man tänker på! <3

Nu ska jag strecha lite, känner mig stel och trög, lägga mig tidigt också Zzzz solen tar på krafterna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0