snöblask

SNÖ SNÖ SNÖ, överallt är det snö. Sen försvinner snön och det blir bara blask. om och om igen har det varit så här nu... suck, vill inget hällre än att känna vår värmen och att få klä av sig alla tunga och blöta kläder. Men nu känner jag mig frisk så imorrn blire sparring i Narva samt ett löppass på morronen :) LÄNGTAR!!
Idag körde jag på löpbandet i 20min men i högt tempo. Sedan blev det spänsthopp, frivändningar och massa bålövningar i 40min. Sedan blev det stress jobbet på burger king i 7h.... imorrn fixade jag så jag kunde sluta tidigare, tur att det här är sista veckan.

Har planerat upp mina träningar och jag riktigt myser när jag kollar på alla övningar jag ska göra!  


Kommentarer
Postat av: Stoneriver

Kör inte för hårt i början efter sjukdom! Lätt att få tillbaka skiten då...Bara ett tips....

2009-03-10 @ 22:24:46
Postat av: Stoneriver

Dåligt med uppdateringar här....Nu var jag som vanligt elak! He-he!!

2009-03-14 @ 00:33:06
Postat av: yoie

förlåt, hehe :P

2009-03-14 @ 17:32:02
URL: http://yoieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0