sjuk e det sant!

Det klassiska har hänt. Yoie blir sjuk dagarna innan ett lopp. suck.... Har dock ingen feber men e matt och snorig. fick sjukanmäla mig från jobbet, suck...'
Men vi ska dra endå, se hur jag mår och om inte annat så slipper jag iallafall vara sjuk ensamm i Sverige. 

 Därför är yoie sjuk...
1 jag har fått ett hettsigt jobb på Burger King
2 Jag åkte öppetspår 23 feb o kunde inte återhämta mig maximalt eftersom det e mycket att göra.
3 Vädret har lurat mig och från att ha varit soligt till blåsigt kallt har jag fått stå o frysa
4 En ny stad och många nya intryck
5 Dålig sömn eftersom det e fett kallt på elevhemmet o mycket ljud i korridoren
6 umgänge med sjuka människor
7 Från att dirket komma hem från Kenya o flyttat till en ny stad har jag inte haft ett riktigt hem på 3månader

Jag känner mig sviken men har också svikigt min egna hälsa och inte låtit kroppen få vila (är VÄLDIGT SÄLLAN SJUK) men det händer alla.

Kommentarer
Postat av: Stoneriver

Skit oxå! Jag var j-ligt nyfiken på hur det skulle gå för dig på det här loppet! Hoppas dy kryar på dig o kan starta! Tryck i dig C-vitamin+ginseng+rosenrot+schizandra (rysk rot) så kanske det lättar. Finns i välsorterade hälsokostbutiker. En LITEN Whisky kan oxå rekomenderas...

2009-03-06 @ 20:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0