sho!

sho dagen började med ett pass klockan 8.00 lagom tidigt men var VÄÄÄLDIGT trött när klockan ringde.. det blev 15min uppvärming sedan 3-4-5-6-6-5-4-3 min men 1min vila 15min nerjogg.

Sedan fick jag ett trevligt samtal av friidrottsförbundet som gav mig ett stipendium :D YES!! hehe om jag blev förvånad 8) Jag har varit riktigt duktig och utsedd till årets tjej löpare :) STOLT! ger kraft :)

Kom 30min försent till jobbet dock men det var inte mitt fel...:S både tåget och bussen hade problem och det hela drog ut på tiden... pinsammt, jag brukar väldigt sällan komma sent.
stekte några burgare, slabbade ner mig i ketchup och bände mig på fritösen... sedan tiggde jag om att få gå tidigare för jag hade sparring i Narva lite senare :) chefen garvade och släppte iväg mig vid 4 tiden så jag han köpa lite fika innan träningen och sedan var jag fit for fight ;)
Matchen gick suveränt... fick möta en 20kg tyngre tjej och en 10-12kg tyngre tjej men jag ga dem en match och hoppa omkring i ringen och kände mig helt plötsligt jävligt stark och pigg :) YEE!!
Passade på att köra lite spänsthopp medan benen var vilda ;P
imorn ska jag till bosön med Narva, jobbar dessutom bara 4timmar imorrn :) Gutt!

o så vill jag säga Grattis till mina föräldrar som fick priset som årets företagare i åtvid (gå in o kolla det snygga o fräscha hälsotemplet HALSOFABRIKEN.se)

Jala bai alla snorungar;) ta hand om er

Kommentarer
Postat av: Stoneriver

Får gratulera till stipendiet då! Var det bra slantar...?

2009-03-03 @ 21:31:20
Postat av: Anonym

grattis lilla plutten :P

Puss o kram Christy

2009-03-04 @ 07:32:50
URL: http://christyjohansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0