film o segig i Uppsala

Åkte till syrran efter den trevliga och goda middagen hos moster Kajsa :). Kussin barnet Märta hade blivt riktigt stor (9mån) o en as skön tjej med gott humör :D Det var riktigt mysigt att träffa släkten också, känns tryggt att ha dem nära.

Fredagen tog hårt på mig och har inte riktigt hämtat mig ännu... känner mig riktigt seg idag också.
Amanda hade fått slumdog millionaire som vi med Theres såg igår. Riktigt skön och go film som jag rekomenderar till alla, eftersom den hade det mesta, humor, drama, kvaliteé, mening och kärlek. 

Eftersom jag bara kört ett kortare pass i fredagsmorse och ingen träning på lördagen tänkte jag att söndagspasset skulle  vara riktgt lätt men det blev long slow distans utan några spännande händelser...
Måste bli pigg nu för om en vecka ska jag tävla :S fast det ska blir riktigt kul o jag hoppas kunna pressa fram en hyffsad försäsångs tid, tar denna tävling som ett bra träningspass med miljöombyte  och sänker prestations kraven, då brukar det gå bra.

känslan av att springa, flyta fram och kyssa mållinjen :) Kom igen nu YOIE i helgen då jävlar!

Kommentarer
Postat av: Hampus

Vart var du på den där bilden? :P

2009-03-04 @ 14:20:41
Postat av: yoie

trea på midnattsloppet 35.20 min :)

2009-03-04 @ 21:33:18
URL: http://yoieblogg.se
Postat av: oj!

OJ!

35?! är inte midnattsloppet en mil??

2009-03-06 @ 21:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0