bajs


fick iallafall träffa Molle!


HAHHAH så jävla illa det gick. Efter många toa besök trängde jag mig så långt fram i startfältet som möjlig. Vädret var perfekt, kanske lite kallt och blött men vindstilla. Redan efter 200m började magen krångla o jag kände mig illamående. Efter 2-3 km dog magen och jag fick kuta in på närmaste toa och avbryt loppet FY FAN! vilken tommhet som infans sig i mig... jag såg den långa ringlande massan av folk sken vidare och själv fick jag torka mig i röven och ta nya tag. Nu är jag fett laddad att tävla och denna gånga ska jag inte käka pasta för sent på kvällen dagen innan ett lopp. DET SUGER! jag pallar inte att ät för sent. Sov inte en blund i natt pga av magen och när jag slumrade till så drömde jag att det gick skit på loppet. suck...
Träffade en hel del löpare bla min kära japan vän patrik E som plaserade sig väldigt bra! så klart!

Igår var inte heller min dag jag mådde skit, var på super dåligt humör och kände mig stressad. Kameran jag skulle köpa sket sig så nu har jag varken kamera eller medalj runt halsen. Fan va man kan vara pinsammt bortskämd när det inte går som man vill.
Något som var lyckat var iallafall bounce som jag o syrran såg på i fredags. Det var bland det bästa jag har sett. Vill se det igen o igen. Det slutade med att hela huset dansade :D GUTT! 

Ska springa ett lopp om två veckor DÅ JÄVLAR!

ps. min hand har blivit knäpp. den är brungul på ena sidan och kritvit på andra... det ser skit skummt ut. O jag har faktiskt tvättat händerna 100 gånger... konstigt som f.n måste kolla det. har ont i huvet också. ne denna dagen var inte min dag...

har fått lärlingsplats hos en fotograf. ska träffa honom imorn! YES! :)

Kommentarer
Postat av: Clark Kent

Verkligen trist med magen Yoie! Hoppas den ger med sig snart. Trist med kameran som gick bort osså men du får säkert tag på en ny snart.



Hur som helst så var det mäkta kul att få träffa dig igen på tävlingen. Molle var även en god liten jycke, jag förstår att du saknar honom!



Vi får se till att köra några distanspss tillsammans snart. Det torkar ju upp och börjar bli fint nu!

2009-03-31 @ 09:39:50
URL: http://partik.familyengstrom.com
Postat av: yoie

Japan

ja det var en ganska tom känsla att avbryta ett lopp. Japp ser framemot Vårsol! :)

2009-03-31 @ 17:57:55
URL: http://yoieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0